اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

فارس من| تردد دانش‌آموزان روستای ارکن ترک از روی لوله برای رسیدن به مدرسه

پس از بارش باران در استان قزوین و تخریب پل ارتباطی بین دو روستای ارکن ترک و ارکن کرد منطقه طارم سفلی، دانش آموزان این روستا برای حضور در سر کلاس مجبور هستند از روی یک لوله تردد کنند.

فارس من| تردد دانش‌آموزان روستای ارکن ترک از روی لوله برای رسیدن به مدرسه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین بارش باران در استان قزوین و بخش طارم خسارت‌های زیادی را به زیرساخت‌های این بخش وارد کرده است.

همچنین تخریب پل چوبی بین دو روستا نیز باعث شده تا عبور دانش‌آموزان دبستانی ارکن ترک برای رسیدن بر سرکلاس در روستای ارکن کرد خطرات زیادی را به دنبال داشته باشد.

این پل چوبی که پیش از این نیز توسط خود مردم دو روستا ساخته شده بود در سیل فروردین ماه به طور کلی از بین رفت و هم‌اکنون دانش‌آموزان با عبور از روی یک لوله به مدرسه می‌روند.

جعفر سپهریان رئیس آموزش و پرورش طارم سفلی در گفتگو با خبرنگار فارس با تایید این مشکل اظهار کرد: بعد از بارش های اخیر، پل چوبی که از سالیان قبل توسط اهالی منطقه ارکن ترک برای عبور ساخته شده بود در اثر سیل تخریب شد.

وی افزود: متاسفانه تا به امروز به غیر از این پل چوبی تاکنون هیچ گونه پل مقاومی برای رفت آمد اهالی و دانش آموزان، در این منطقه ساخته نشده است.

سپهریان تاکید کرد: در ایام بارش‌ها، سطح آب رودخانه به بالاترین میزان خود رسید و به جهت خطر آفرین بودن برای دانش‌آموزان، اداره آموزش پرورش طارم سفلی عبور و مرور دانش آموزان از این پل را ممنوع اعلام کرد.

وی تصریح کرد: پس از اعلام ممنوعیت عبور دانش آموزان، والدین محصلان را تا اداره آموزش پرورش لوشان همراهی می کردند و از آن جا به وسیله سرویس هایی که آموزش و پرورش منطقه در نظر گرفته بود به مدارس انتقال داده می شدند.

این مسؤول اضافه کرد: اما هم اکنون با کاهش سطح آب منطقه، تردد دانش‌آموزان از روی لوله‌ای که بر روی رودخانه قرارگرفته انجام می‌شود.

وی در پایان، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رفع این مشکل گفت: گزارشات لازم به بخشداری داده شده و منتظر اقدامات لازم از سوی بخشداری و مسؤولان مربوطه هستیم.

 

انتهای پیام./

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول